onsdag 5. november 2014

Blogging

Etter å ha snublet meg gjennom noen blogginnlegg nå er det vel på tide å tenke litt gjennom tingenes tilstand. Jeg skal være den første til å innrømme at i det øyeblikket jeg blir pålagt å lage noe av denne typen så får jeg fryktelig vondt i viljen og det kan bli ett ork. Det har det også vært til tider da det ikke er rette tidsperioden for meg, men nok om det. Jeg er på den andre siden ett menneske med masse meninger og er, som sikkert flere har oppdaget glad i å prate, og deler dem gjerne. Dette er absolutt rette forum for meg når jeg kommer meg til. Har lært litt om hvordan det kan gjøres, vært å utforsket litt på grensesnittet og eksperimentert litt med det jeg har funnet ut. Kjenner dette er ett godt forum for å få satt egne ord på norskfaglig problematikker og her er mulighet for å få luftet tanker og få litt diskurs rundt tema som kanskje ikke er så klare:-). Så jeg har gått fra:

Fra                                                                      Til

                       
Google bilde                                                       Google bilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar