mandag 10. november 2014

Bildefortelling

Nå har vi hatt ett prosjekt der vi skulle lage en bildefortelling med norskfaglig innhold. Jeg forsøkte etter beste evne å lage den etter en oppskrift som skulle bygge seg opp i en spenningskurve. Men fant dette til å bli veldig vanskelig da tema ble litt vanskelig å bygge opp slik jeg hadde planlagt. Jeg tenkte at da kunne jeg bygge opp spenningen i musikken i bakgrunnen, tenkte dette var veldig i tråd med bruk av ulike modaliteter i sammensatte tekster, som da er tema mitt også. Forsøkte da å lage en musikkfil i creaza som jeg skulle eksportere å legge inn men fikk nå ikke det helt til heller. Kanskje finnes det andre programmer enn photostory som er bedre egnet for det jeg hadde planlagt, men er nå photostory jeg kan fra før så ble det denne gangen:-).. Men lærte veldig mye ved å jobbe på denne måten, spesielt det å dra ut det aller viktigste i teorien. I tillegg var det morsomt. Her kan dere se resultatet:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar